14 Haziran 2014 Cumartesi

Hint Esintisi

Bildiğiniz üzere arkadaşlar ülkemizi Asya fırtınası bir yana Hint rüzgarları da sarmış durumda. Hareketli müzikleri, dasnları, göz alıcı renkleriyle içimize giriverdiler.. 
veee Hint filmleri deyince aklımıza ilk gelen isim kim olur ??
Aamir Khaaann ! dediğinizi duyar gibiyim. Evet arkadaşlar bize kendisiyle birlikte Hint filmlerini sevdiren en büyük etken Aamir Khandır .


Aamir khan serisine ilk olarak işim gereği, çocuklarla alakalı olduğum için Taare zameen Par (Yeryüzündeki yıldızlar) ile başladım

  kesinlikle anne babaların, eğitmenlerin, herkesin izlemesi gereken ilk film olmalı !
ayrıca bu film Türkçe dublajlı olarak Türk televizyonlarında biran önce yayınlanmalı. Yavaş yavaş ülkemizde dublajlı olarak Hint filmleri yayınlanmaya başlandı mesela ; milyoner, my name is khan gibi filmleri görmekle çok mutlu oldum ama bunlardan önce dediğim gibi her çocuk özeldir filmini yayınlanmasını isterdim hatta tekrar tekrar (!)
bu filmden sonra Faana'yı izledim çok farklı klişeleri yıkan müthiş bir kurgusu var nasıl başladı nasıl bittii, izledikten sonra bir müddet şokunu atlatamıyorsunuz. 





duygusal anlamda ise yine yerle yeksan olduğum, izlerken sonunda ne olacağını bildiğiniz için bir yandan gülüp bir yandan salya sümük ağladığınız gülsem mi ağlasam  mı şaşırdığımız film.
Samimi söylüyorum üç hafta etkisinden çıkamamıştım, herkes mi böyle yoksa ben mi çabuk etkilenen duygusal bir yapıya sahibim :)) ne diyordum ben hı işte Ghajini efendim ghajini Allah'ın cezası ghajini seni defalarca öldürmek istiyorum !

şu şebeleklere bakın ya insan daha izlemeden gülmeye başlıyor aklıma geldikçe keyif alıyorum pozitif enerji yükleniyorum bağıra bağıra aaaaallll iiiiizzzz wweeelll diyesim geliyor:D
o nasıl filmdir arkadaş hele bir doğum sahnesi varki akla zarar evde denemeyiniz diye altyazı geçmeli :D

işte o acıdan sonra Aamirden karnımıza kramp girene kadar güldüren bir filmle devam ettik - 3 İdiots- , gerçi 3 cutes daha iyi olurdu bence :D
Allah'tan onu müthiş hem de filme yakışır güzel, eğlenceli bir finalle nihayete erdirdiler .. 
 zubi dubi zubi dubi zubi dubi pampaaaree zubi dubi param paa

 filmlerin ayrı ayrı postunu hazırlamak istiyordum ama insan sevdiklerinden bahsetmeye başlayınca konunun akışı içeriği değişebiliyormuş .. neyse artık böyle kısadan özet geçmiş olduk zaten bunları izlemeyen de yoktur hani :D 

O zaman şöyle devam edelim,
Aamir khandan sonra bende Shahrukh Khan. 
çok fazla Hint filmi izlemedim ama izlediklerimin gayet kaliteli yapımlar olduğunu düşünüyorum..

  -I'm muslim, I'm not a terorist-

- My name is Khan yahu ne kadar müthiş bir oyunculuktur, hayran kalmıştım iyiki bu filmle tanımışım. Bayan oyuncumuz ise ona keza, Kajol (fanaa); kadın yıllardır birçok filmlerde yer almış ve de hakkını vermiş gün geçtikçe sanki oyunculuğunun kalitesi ve güzelliği tazeleniyor :)) 


-Rab Ne Bana Di Jodi sayfada çalan ilk hint şarkısı işte bu filme ait şarkısından bile izlenmeye değer dedirtiyor değil mi.. Karşılıksız bir aşk hikayesi var bu filmimizde aşkın en masum hali diyebiliriz kadınının sevgisini kazanmak için herşeyi göze alan bir adamın hikayesi.. kesinlikle izlenmeli :) seviyorum bu kızıı da yaa :)


yine shahrukh khan yine oyuncluğundan ödün vermediği güzel yapımlardan oyuncularımız tamam on numara beş yıldız fekat senaristimiz biraz arıza yapmış finali pek beklentilerimizi karşılayamadı. 
izlenmeye değer kılanlardan biri de yukarıda gördüğünüz bayan Anuska :) 
Bazı replikleri her ne kadar sevmesem de 
klasik bir son haricinde başka da kusur yokdu izlenilesi yani. :)


şimdide oscarda 8 dalda ödül alan bir filmle geliyorum büyük heyecanla izlediğim bir film izledikten sonra bu film ödüllü mü diye sorduğumu hatırlıyorum o kadar beğenmiştim ki ödül almalı diye düşünmüşüm demek..
işte o film Slumdong Milyoner

her şey zeka demek değil hayatta bazı şeyleri elde edebilmek için tecrübe gerekir ve bazı acıları yaşamadan da insan tecrübe sahibiyim diyemez çünkü hayat insanı acılarla olgunlaştırır.. İşte böyle tecrübelerle neticesinde büyük ödüller kazanan Jamal Malik. Evet onun milyoner olacağı zaten adından belli ama insan izlerken yine de heyecanına mani olamıyor şimdi ne olacak diye ardı arkasını sabırsızlıkla izlemiştim.. :)
bayan oyuncumuzdan hiç hoşlanmadım amaaa bir şekerleme var kiii küçüklüğünü oynayan çocuk onun hiç büyümesini istemedim filmde, tam bir şekerleme :)

hihihi bu sahne çok komikti :D

aman oscarda poz da verirmiş yanaklar sıkılmalık :)

bu sima tanıdık geldi mi ?



8 yorum:

  1. Milyoner'i Fanaa'yı izlemedim ama ikisininde adını çok duydum :)

    Ama diğerlerine baktım hepside çok güzeldi yalnız jab tak hai jaan filminin fragmanlarını gördükçe büyük beklentilerle beklemeye başladım en sonunda izledim fragmanlara göre çok sönük bir filmdi bence beklentimi karşılamadı maalesef :(

    Eline sağlık Ranacım ilk fırsatta mlyoner ve fanaayı izlemem lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet finali beklentilerin altındaydı ben gazeteci kızı çok severim bişeyler bekledim onun adına :D
      ama faana aamir khan yapımı daha ne olsun hemen izle :D

      Sil
  2. Eline sağlık Ranacım valla biraz uzun bir yorum yapmıştım ama silindi :/ ben fanaa ve milyoneri izlemedim ama en kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum jab tak ise beklentimin çok altındaydı hayal kırıklığı yaşadım resmen :( öyle işte yeni postlarda görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  3. 3 idiotu izleyeli rahat bir dört yıl olmuştur, şu doğum sahnesi arada aklıma gelir ve kahkaha atarım . Süpürgeyle doğum nedir ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden geçen elektrikler kesildiğinde ne yapabilirim diye düşünüyordum o aklıma geldi :D

      Sil
  4. çok güzel bir liste olmuş ancak nedense my name is khan'a bir türlü ısınamadım, başlayamadığım filmlerden. belki bu yazıdan sonra olabilir ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma çok nadir uğradığım için yeni görüyorum :) merak ettim izlediniz mi peki :)

      Sil
  5. Ah Rab ne Bana die Jodi aaaah :( Elektirikci Surinder :))
    Benim en sevdigim ve defalarca izledigim Hint Filimlerinden biri gercekten. Anu ile o Kadar masum ve kiskanilacasi bi ask yasiyorlar ki uff:))

    Bu arada , ben buralarda daha yeniyim :) benim de Blog'uma bir ugrarsan cok sevinirim :)

    YanıtlaSil