5 Ağustos 2014 Salı

Pencere Mim'i


uzuuun aradan sonra bloğuma mim'le dönüş yapalım bakalım,
deryam sultaanım  ve hurma şekerim arkadaşlarımın bloglarını kurcuklarken mimlendiğimi farkettim öyleyse davete icabet etmek lazımdır pek aktif olmadığım için bu mim benim penceremle noktalansın :)
pencere olmazsa balkona gidebiliyormuşuz 
mim bu ya :P bi gittim sanki herkes beni bekliyormuş ilk gözüme anne dede ve torunlar takıldı hepsini hatırlayamıyorum ama bayanın üzerinde pembe badi siyah pantolon kızının elinden tutmuş dede ve çocuklar sohbet ederek ilerlediler.. sonra ninemiz de ekibe dahil oldu :P 
sonra havai bi genç beyaz t-shirt blue jeaniyle sallana sallana gitti  
ha bir de buzdolabı yüklemeye çalışan hurdacı amca, güç bela yüklenmişler yeleştirmeye çalışıyorlar hava da hayli sıcak ekmek parası için erinmeyen amcaya da bi alkış.. 
tamam mı bitti mi şimdi  bu muymuş mim :D yaptım bişeyler ama .. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder