11 Haziran 2014 Çarşamba

Favori Animeler


 "Sailormoon"(ay savaşçısı) 


 Adının anime olduğunu bilmeden sevdim.. Çocukluğumuzun ilk animesi, 90'larda çocuk olup Ay savaşçısını izleme şerefine nail olan tüm çocuklar bir gün alnında hilal işareti olan bir kediyle karşılaşma hayali kurmuştur ya da ağzında gülü olan bir smokinli şovalye :D aahh aşk nedir mamoru ile öğrendim :) 



Kadınlar ne ister sorusunun en güzel cevabı "Mamoru ve Terry" dir bence :D (-Terry durun oraya da gelicez)
Bazen Mamoru'nun hiç çıkmadığı bölümler olurdu, o günüm yıkılırdı ben o kadar heyecanla beklemişim, okuldan koşa koşa gelmişim ama  aşkımı görememişim büyük hayal kırıklığı ve hüsran. Ne aşkmış bee :D Allahım Japonlar bize neler yapmış..
Hergün okuldan öyle bir heyecanla gelirdim ki dört gözle beklerdim hatta ablamla beklerdik. Arkadaşlarıma anlatırdım izlemeleri için ama nedense benim kadar etkilenmiyorlardı :)) doğuştan varmış demek ki uzakdoğu sevdası :D  
20 dakika öyle kısa gelirdi ki nasıl bittiğini anlamazdık, o yıllarda aynı saatlerde demek hepimiz aynı yerdeymişiz :) nasıl da sürükleyici animelerdi bölüm sayısı ne kadar olursa olsun hiç bitsin istemezdik, şimdikiler.. nerede bir candy, nerede bir ay savaşçısı..



Evet arkadaşlar sıradaki efsaneyi tahmin etmişsinizdir..
Bu anime tam bir efsaneydi.. günlerce etkisinde çıkamadığımız sahneleriyle, ailecek tutulduğumuz dizi.. Annem bile karakterleri bölümlerini benden daha iyi hatırlar diyorum ya tutulmuştuk. Küçük ceylanın filmlerinden bile daha has dram sahnelerine sahiptir :D Şeker Kız Candy.
çocukkken bir de tekerlemesi vardı hatırlarsanız, "şeker kız candy anthony ile evlendi bunu duyan lisa hapşuruktan geberdi" :D haha bu şekilde olmasını isterdik değil mi..

Çizgilerin gücü adına! bu animeler sayesinde ilklerimizi yaşamışız, belki birçoğumuz ölümün ne kadar acı veren bir his olduğunu da bu dizi ile hissetmiştir.. evet evet Anthony'den bahsediyorum,İskoç kıyafetleri içerisindeki beyaz gülleriyle gönlümüzü fetheylen zarif adam olmaz olası attan düşme sahnesi, bir nesli yerle yeksan etmiş en acıklı sahnelerdendir.. devamında daha çok dumura uğratan sahneleri vardı.. nitekim Candy'nin prırlanta gibi yanağından süzülen gözyaşlarıyla büyüdük.
Bu acının üzerine gönlümüzü almak için Terry denilen muhteremi çıkardılar karşımıza, hasta ruhlu Neil ve Elizanın eziyetlerine karşı daima yanında olurdu Candy'nin hatırladınız dimi Neil'i tipi bile sinir bozucu :))
Bir de gizemli bir adam vardı Albert. Anthony'ye çok benzetmiştik çünkü o Anthony'nin dayısı oluyordu..
Bizim izlediiğimiz kısımlarda yine Terry ve Candy için görmek istediğimiz bir son göremedik aksine en heyecanlı yerinde kesmişlerdi, Terry, Candy okuldan atılmasın diye bir gece vakti çekip gitmiş Candy'yi kabi kırık geride bırakmıştı.
Devamında çok da iç açıcı şeyler olmamış zaten, olaylar farklı şekilde gelişmiş.
devamını buradan okuyabilirsiniz.
benim için efsane unutulmaz en önemli 2 dizi, 90'larda çocuk olmak başkadır, özeldir.


Bunlardan sonra izlediğim animeler oldu tabiki mesela Heidi (!) İsviçre alplerinde dedesi ve arkadaşı peter'la olan maceralarını çok sevmiştik, kırmızı yanakları kısa siyah saçları ile ne kadar sevimliydi. O dağa koşarken elbiselerini tek tek çıkarıp fırlatması çok güldürürdü. Peter keçilerin altına yatıp memelerinden direk ağzına süt sağarken seyredip ona gülmekten yere düşerdi :D
Sonra, pokemon kaptan tsubasa, yu gi  oh, babylade..

 Uzun aradan sonra tekrar açılımı yaptım ve sıkı anime takipçileri arkadaşlarım vesilesiyle çok da güzelleriyle başladım anlatmaya devam edicem :))
Tamamı için buyrun







9 yorum:

  1. Ahahha :D Tekerlemeye çok güldüm :D iki animeyi de izledim.. bende Terry'e aşıktım :D Mamoru'ya tee o zamandan odun derdim :D Okuldan kaçtığım zamanlarım oldu bee :D Ayrıca sonu da çok saçmaydı bee... bu kız hemşire mi ne oluyordu, Terry başkasına helalim demişti vs.. saçma yani..Ahh, sarı saçlı nazik oğlan olaydı böyle mi olurdu.. Candy de yavrum Kraliçe elizabeth gibi takıldı... Ben küçükken nasıl bir beyin varsaa dağlar kızı heidi'yi peter'la evlencekelr sanardım :D Ahaha :D Sen sevdin bu işi :D Ayrıca Ay savaşçısının yeni yani 2014 bölümleeri geliyorrrrr :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEEEE!!!!!!!!!!! bu nasıl güzel bir haber derya sultan ya yeni bölümleri mi geliyormuş aman Allahım şuan gerçekten çok sevindim :))))))
      hehe sorma ya candy evet hemşire olmuş saçma sapan şeyler yapmışlar terryden çok umutluyduk hiçbiri bir anthony etmez :D
      ahah evet bu aşklı meşkli dizilerden sonra etkisinde kalıp heidi ve peterın da arasında bişeyle gerçekleşmesni bekliyordum :)
      kesinlikle çok sevdim derya abla keşke daha önce açsaymışım :D

      Sil
  2. Yav ben Ay Savaşçısını hayal meyal hatırlıyorum. Şeker Kız Candy ise isimden ibaret hafızamda :/

    Neyse ki pokemona falan yetişmişim devamını bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya sen bu akıma kapılanlardan değil misin hurmam :D
      pokemonu da sıkı takip ederdim en aşina olduğum isim ise balbazar :D sonra neler duyduk ama pikaçuya özenip elini prize sokan çocuklar sonra balkondan uçanlar filan acı sonuçlara sebep olmuştu :)
      hadi senden de bir dizi postu bekliyoruz :)

      Sil
    2. hem devamında yeni izlediklerimden anlatmak istediklerim var onları mutlaka sen de izlemelisin :)

      Sil
    3. Ben pokemon zamanlarını hatırlıyorum. Hatta kuzen balbazarı tutardı :DD Ay benim pikaçulu çantam vardı :))))

      Yalnız nette mi ne pikaçuyu seslendiren ablayı gördümde çok şaşırdım :DD

      Bir sonraki postum dizi postu olacak İnşAllah :))))

      Sil
    4. hehe sen deyince baktım :D başarılı.. :))
      tamam canım hadi bakalım. :)

      Sil
  3. http://yeter678.blogspot.com.tr/2014/06/taze-taze-youre-all-surrounded-etrafn.html

    Kuzu bak bakalım nasıl olmuş :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooww damarımdan girdin hemen bakıyorum :))

      Sil